5 Ağustos 2007 Pazar

Özümün Geçmişi


PKK adlı silahlı terör örgütünün kurucusu ve ilk lideri olarak tanınıyorum. 1999'da terör suçlarından yargılandım ve idam cezasına mahkûm edildim. İmralı Cezaevi'nde hapis yatmaktayım.
Şanlıurfa'nın Halfeti ilçesi Ömerli (Amara) köyünde doğdum. Anam Türk'tür, babamı ben pek hatırlayamıyorum. 1971 yılında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi'ne kaydoldum. Çok zeki olduğum için buradaki eğitimimi yarıda bırakarak Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi'nde kamu yönetimine geçtim. Kesire Yıldırım ile 24 Mayıs 1978 günü Ankara'da evlendim ancak kafama uymadığı için boşadım. Çok dayağımı yemiştir yosma!
27 Kasım 1978 tarihinde Diyarbakır'ın Lice ilçesi Fis köyünde, bir çok ülke tarafından terör örgütleri listesine dahil edilen ve Türkiye, İran, Irak ve Suriye devletlerinin bir kısım toprakları üzerinde bağımsız bir devlet kurmayı amaçlayan PKK örgütününü kurdum. Örgüt günümüzde AB ve ABD'nin terör örgütleri listesinde yer almaktadır[1][2].
Örgütü Suriye'den yönetirken, Türkiye'nin baskıları sonucu Suriye, beni topraklarından attı. Suriye'den Rusya'ya, oradan İtalya'ya geçtim, İtalyan Hükümeti tarafından da ülkeden zittir edilince Yunanistan'nın Kenya Büyükelçiliği'nde saklandım.
16 Şubat 1999'da CIA, MOSSAD ve MİT tarafindan [1] Bordo Bereliler'e teslim edildikten sonra Kenya'dan Türkiye'ye getirildim. Üzerimdeki 'Lazaros Mavros' adına düzenlenmiş bir Kıbrıs Rum Kesimi pasaportunu aldılar, vermiyolar. Buradan da Yunanlı kardeşlerime seslenmek istiyorum: Bana başka bir pasaport daha çıkarabilir misiniz?
29 Haziran 1999'da yapılan son duruşmada Ankara 2 No'lu Devlet Güvenlik Mahkemesi tarafından "Kurduğu silahlı terör örgütü PKK`yı, aldığı kararlar ve verdiği emir ve talimatlarla sevk ve idare ederek, devletin hakimiyeti altında bulunan topraklardan bir kısmını devlet idaresinden ayırmağa matuf eylemleri gerçekleştirdiği sabit görüldüğünden, eylemine uyan TCK'nun 125. maddesine göre ölüm cezası ile cezalandırılmasına."[3] karar verildi. İdam cezası Yargıtay tarafından 25 Kasım 1999 tarihinde onandı. Şansa bakın ki, AB uyum yasaları ile idam cezası kaldırıldığından ötürü İmralı Cezaevi'nde hala hapis yatmaktayım. Burada keyfim yerinde! Beni seven tüm dostlara burdan selam ederim.

Hiç yorum yok: